22.05.2012

Krótki tekst o marzeniach

Jakie jest Twoje największe marzenie?

- Myślę, że chciałabym się tylko obudzić. Jutro, rano.

- Chciałbym mieć pracę.

- Chciałbym znaleźćsłońce nawet tam gdzie nie ma nieba.

- Chciałabym, aby ktoś zrobił mi śniadanie i podał je jutro do łóżka.

- Chciałabym, żeby ludzie częściej się do siebie uśmiechali.

- W sumie... to... nie wiem... może... chciałbym dostrzec promień nadzieji, w miejscu, w którym nigdy nie powinienem go znaleźć.

- Chyba tylko doczekać kolejnej chwili, której nie bedę chciał wymazywać z pamięci,

- Chciałbym, żeby moje dzieci wyrosły na dobrych ludzi

- Czego bym chciała... :) .... Chciałabym, żeby oświadczył mi się ktoś kogo kocham. Tak... w tym momencie chcę tylko tego.

- Zjeść dobry obiad.

- Chciałabym, żeby moi rodzice nigdy się na mnie nie zawiedli.

- Być tutaj o jeden dzień dłużej... Zdecydowanie.

- Chciałabym odwiedzić Los Angeles. Zagrać w kasynie za prawdziwe pieniądze. Zrobić sobie zdjęcie przy tym wielkim napisie... Hollywood

- Marzenie? To się nigdy nie spełni. Chciałbym, żeby już nikt nigdy nie cierpiał.

- Wyspać się. Dokładnie teraz, potrzebuję tego jak wody.

- Nowe kredki. Takie... dużokolorowe.

- Chciałabym zdać tą cholerną statystykę i w końcu mieć wakacje :)

- Chciałbym nie popełniać więcej błędów.

- Chciałbym... chyba chciałbym, żeby ludzie przestali postrzegać innych ludzi przez pozory... i niedomówienia... i plotki. Tak.

- Rak. Nie życzę tego nikomu.

- Spotkać kogoś kto wywali moje życie do góry nogami.

- Chciałabym wrócić do domu. Dokładnie teraz. I spotkać się w końcu z moim chłopakiem.

- Nie wiem. Trochę chce mi się pić. Może jakaś zimna woda? Da się to zrobić?

- Jejku... marzenie... Chciałabym żeby mój Tata wyzdrowiał.

- uff... wrócić do czasów kiedy byłem dzieckiem.

- Moje największe marzenie. chyba chciałbym być po prostu szczęśliwy. Tak. To jest to.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz